Lei av å slite med skuldrene og ønsker du smertelindring i dag?

Har du prøvd alt?

Skuldersmerter gjør vondt, og når du er i smerter kan du ha alt fra frossen skulder, rotatorkuff problemer til skulderslitasje (artritt). Nå er det en ny type behandling vi gjør som kan gjøre deg smertefri . Selv om du har de mest uutholdelige skuldersmerter, og tror du har prøv alt kan du få hjelp. Les videre dersom du ønsker vite mer.

For første gang tilbyr vi en komplett behandlingprotokoll for dine skuldre. Først og fremst må vi komme til bunns i når du har smerter i skuldrene.

Har det vart i ukesvis, månder eller år, eller kom det etter et tungt løft i går, med hendene over hodet? blir smertene forverret når du beveger nakke/hode? Er det verst ved å løfte ting over hodet? Kommer det når du har sittet lenge ved kontoret en stund? Har du stivhet eller smerter i mitdryggen? Kan du føre armene opp til 90 grader så begynner smertene, eller kan du føre dem opp helt til øret langs siden før det begynner gjøre vondt? Er det varme i skulderområdet? Gjør det vondt først etter trening eller aktivet (feks jobb). Gjør skuldrene mest vondt når du er i ro, eller når du skal legge deg? Er det dunkende irriterende smerter, eller skarpe smerter? Har du hatt vondt tidligere, behandlet du det med ibux eller andre smertestillende i noen dager og så gikk smertene bort før de kom tilbake igjen?

Alle disse sprøsmålene og fler skal vi ta tak i. Mange av dere som leser dette har smerter i skuldrene ledsaget av enten mye eller littt redusert bevegelighet i skulderleddet.

En justering av skulderleddet utføres hos oss utelukkende av kiropraktorer med kursing i ektremitetskiropraktikk

Etter en serie med leddkorrigeringer av skulderleddet vil du motta en behandling med enten tørrnålsteknikk (triggerpunksakupunktur), trykkbølgebehandling, eller graston Bestill time raskt! Desto lengre smertene får sette seg, desto verre er de å bli kvitt