Om kiropraktorakutten

Kiropraktor i Oslo

kiropraktorakutt.no og kiropraktorvakt.no ble startet i 2006. Vakten er åpen for alle-hele året.

Kiropraktorvakten er samlokalisert med Din Helse Bjølsen i Moldegata i Oslo, og oss vil du alltid få en kiropraktor med god erfaring og lang fartstid i yrket selv under høytider og helligdager. Det er åpent mottak i Oslo, Lillestrøm og i Sandvika. Vakten har holdt åpen hver dag siden starten i 2006. Vi prøver være tilgjengelige på telefonen 24 timer i døgnet.
Les mer om Din Helse Bjølsen

Ansatte ved kiropraktorakutten

Alle på vakt har i tillegg lang erfaring i nålbehandling av muskulære smertesyndromer (IMS)

Les mer om

Spenningshodepine

Spenningshodepine er den vanligste formen for hodepine og rammer en stor del av befolkningen hver dag. årsaken er enda uklar, men livsstilsendringer spiller en stor rolle i behandling av denne type hodepine.

Spenningshodepine

Hodepine

Hodepine har mange og sammensatte årsaker og er en av våre aller vanligste plager. Hos kiropraktor kan du få hjelp til å sette rett diagnose på smertene dine og finne frem til riktig behandling.

Hodepine

Nakkesleng / whiplash

Nakkesleng er først og fremst forbundet med bilulykker og da spesielt kollisjon bakfra. Ethvert kraftig støt bakfra kan forårsake lignende skade. I en slik ulykke kastes nakken fremover og så bakover og de myke ligamentene i nakken strekkes. Symptomer på nakkesleng er gjerne hodepine og stivhet i nakken.

Nakkesleng / whiplash

Ryggen

Ryggen på menneskekroppen er området mellom setet og opp til bakerst på nakken og skulderen. Vi deler gjerne ryggen opp i to deler for å kunne lokalisere smerter. Korsryggen ligger over setet og brystryggen ligger bak brystet under skuldrene.

Ryggen

Les mer om